sobota, 1 lutego 2014

01.First

Trzy, dwa, raz .. raz, raz.

No cóż stało sie! Postanowiłam założyć bloga, o którym zapewne nikt z moich znajomych się nie dowie, bo będzie mi wstyd. ;-)  Blog będzie lifestyle'owy, ale główne poświęcony jednej tematyce, mojej pasji i zamiłowaniu jakim jest latanie i ogólnie rzecz biorąc samoloty. Zauważyłam, że niewiele jest - przynajmniej w Polsce - blogów na temat pracy jako stewardessa. Ja póki co jestem na pierwszym roku studiów, które totalnie odbiegają od tematu lotnictwa, ale nie ukrywam, że po ich zakończeniu marzy mi się mały maksymalnie 3 letni epizod w życiu jakim jest zasmakowanie pracy w chmurach. ;) Tyle tytułem wstępu, mam nadzieję, że mnie nie skreśliłeś/łaś na starcie i będziesz wpadać, ja z mojej strony OBIECUJĘ, że będę się STARAĆ nie przynudzać. ;-) 


Pozdrawiam cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz