czwartek, 13 marca 2014

14. Ćwiczenia, gwarantujące smukłą sylwetkę do lata - dla początkujących

Hej! wiem, że miałam wstawić tą notkę wczoraj, ale niestety późno wróciłam z uczelni i nie miałam ani czasu ani siły. Poniżej wrzucam moje ulubione zestawy ćwiczeń dla początkujących. Jeżeli będziecie wykonywać je co najmniej 3 razy tygodniowo, utrzymując zdrową dietę, to gwarantuję wam, że do wakacji wasze ciało będzie wyglądać znacznie lepiej! :)

Na początek moja ukochana Mel B. Uwielbiam tą babeczkę, potrafi dać niesamowitego kopa, jest wesoła,a jej ćwiczenia bardzo ciekawe!


Rozgrzewka - bardzo ważna część, nie można o niej zapominać!


20 minutowy trening cardio


15 minutowe cardio


Nogi


Pośladki - ulubiony zestaw! :) 


Brzuch


Ewa Chodakowska  - skalpel  


Tiffany Rothe - boczki 




To by było na tyle jeżeli chodzi, o osoby początkujące, wieczorem,albo jutro wrzucę zestawy ćwiczeń dla zaawansowanych! :) Pamiętajcie - Stewardesa musi mieć smukłą sylwetkę ;))
powodzenia! 

3 komentarze: